Повернення та гарантія
Повернути або обміняти товар можна протягом 14 днів після отримання замовлення.
- Ознайомтесь зі списком товарiв, якi не пiдлягають поверненню.
Напишiть запит на пошту [email protected], або в Telegram. У запиті вкажіть:
- номер замовлення або номер телефону;
- товар(и), якi повертаєте, та причину повернення;
- додайте фото дефектiв (якщо є).
- Чекайте на відповідь протягом 3 робочих днів (пн-пт з 9:00 до 18:00).
- товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, бандажі, компресійна білизна, молоковідсмоктувачі і таке інше;
- підгузки;
- предмети гігієни;
- зубні щітки, бритви, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
- продукти харчування належної якості;
- парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;
- постільна білизна, рушники, покривала, пледи, подушки, ковдри;
- спідня білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички, рукавиці;
- нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
- одяг та товари для немовлят (пелюшки, пляшечки для годування, соски, пустушки, поїльники і таке інше);
- м'які чи надувні іграшки.
З повним переліком таких товарів ви можете ознайомитись, перейшовши за посиланням.
Повернути такі товари можна тільки через виявлення браку або невідповідність замовленню. Якщо ваше звернення викликане неналежною якістю товару або невідповідністю замовленню, повернення / обмін товару ми здійснюємо за свій рахунок.
Щоб повернути товар, переконайтеся, що:
- товар та упаковка не пошкоджені, всі ярлики та етикетки на місці;
- товар не був у користуванні: відсутні будь-які сліди використання (подряпини, потертості і т.і.);
- замовлений товар підлягає поверненню та обміну.
На товари, придбані в нашому інтернет-магазині, надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності заводських дефектів. Гарантія діє від 2 тижнів до 36 місяців (в залежності від сервісної політики виробника). Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті. Будь ласка, перевіряйте комплектацію і відсутність дефектів товару при отриманні замовлення.
У разі виникнення гарантійного випадку, вам потрібно звернутися до нашої служби піклування.